Back to the homepageBack to the homepage
USA-Balik.cz, Cz-balik.cz, USA-auto.cz, Sk-Balik.sk 2006 - 2024

Průměrná známka udělená návštěvníky těmto stránkám : 9.6/10
Jméno nebo přezdívka :
E-mail :
WWW adresa
Město :
Země :
Vaše hodnocení :
Vaše zpráva : *


Zprávy : 101 120
Stránka : 6
Počet zpráv : 7675
     
dne 16/11/2023 v 09:44
Hodnocení : 10/10

Vše proběhlo v pořádku.
 
dne 15/11/2023 v 20:45
Hodnocení : 5/10

Bohužel poslední přesílání zásilek se zpožďovalo a i přes zadání objednávky i připomenutí emailem či telefonátem do USA se vypravili kontejnery bez mého zboží a některé tak dorazily až po půl roce, co je dost problém u zboží nakupovaného přes Ebay (co byl původně i odvozený název vaší firmy). Bylo by také fajn vědět, co všechno se v daném kontejneru odesílá, protože se vícekrát stalo, že objednávka jako vyřízená došla jen z poloviny a člověk tak ani nevěděl za co platí a co přijde. V tomto směru by chtělo celý systém zpřehlednit třeba zavedením čárových či QR kódů, co by usnadnilo i práci při vydávání zásilek
 
dne 14/11/2023 v 09:38
Hodnocení : 10/10

           
dne 12/11/2023 v 10:00
Hodnocení : 0/10

Zásilku jsem od vás neobdržel, jak vás mám tedy hodnotit. Na balík z usa už čekám 6 měsíců.
 
dne 12/11/2023 v 08:41
Hodnocení : 9/10

Jestli někde dochází k chybám, tak na straně prodávajícího.
 
dne 10/11/2023 v 11:51
Hodnocení : 1/10

Dodali, proto 1 bod...
Bohužel při kumulaci 12 objednávek došlo u 8 k rozbalení z původního obalu a bohužel u 3 došlo k odcizení části zásilky, navíc 1 přebalená zásilka byla doručena poškozená a části se váleli na dně krabice (ledabyle zabaleno).

Chtěl jsem řešit přátelsky, ale odpověď ze skladu USA byla takováto (bez reakce na poškození i ztrátu):
Dobry den,
vy jste nekde ve vasich objednavkach zadal, aby vase zasilky byly odeslane v puvodnim obalu ???? Ano je to uplne standartni , ze nektere zasilky vybalujeme a vkladame do kartonu, aby jsme usetrili misto a hlavne vase penize, pokud chcete zasilky nevybalovat musite to vzdy uvest do objednavky ,nebo pred pripravou zasilky o to pozadat emailem,diky za pochopeni.

V každém případě v té době bylo ve VOP toto:
"Zásilky jsou odeslány tak jak přišli na sklad v USA."

Zaznamenal jsem tedy pokus o podvod v rámci změny VOP k 9.11.2023 (mám nascreenováno/potají změněno):
"Při kumulované zásilce se zboží vyndá z org. obalu a vloží do větší krabice společně s dalším zbožím aby se ušetřilo místo a náklady na dopravu. Pro odeslání jiným způsobem je nutné se na konkrétních požadavcích předem domluvit ze zprostředkovatelem. Při samostatné zásilce se zboží nevybaluje a posílá v org. balení, ve kterém bylo přijato na sklad zprostředkovatele v USA."

Vše bez omluvy či náhrady škody = nulová odpovědnost.

První zásilka byla v naprostém pořádku a druhou mám vykradenou včetně pokusu o podvod se změnou VOP ?!?!

Status

: Děkujeme za Váš názor i hodnocení.
Za 17 let fungování se nám ještě nestalo, že by nás někdo obvinil, že má vykladený balík. To, co píšete nás velice mrzí, a hlavně vaše reakce na danou situaci. Žádal jste od nás kumulaci více objednávek (zboží) do jednoho balíku, což jsme i udělali. Zboží bylo vyndané z původních obalů a vloženo do větší krabice s tím, že Vám tím ušetříme peníze za přepravu. Na zabalení byl použit náš obalový materiál (bublinky a 3vrstvá kartonová krabice). Přesně toto je princip kumulace a šetření peněz za dopravu, kdy se odesílají balíky v jednom, větším balíku a ne v původních, velkých obalech.

Jak jsme vám psali přes email, nic se Vám neztratilo, nikdo Vám nic nevykradl, protože všechno další zboží Vám cestuje v kontejneru, který byl odeslán 27.října s příchodem v prosinci. Posílali jsme Vám o tom email po odeslání kontejneru a máte to také napsané v detaile Vaší objednávky 1691210923. V našich obchodních podmínkách jsme upravili větu o kumulaci balíků, popsali konkrétní postup kumulovaného balení a to tak, aby pochopili opravdu všichni princip kumulace a hlavně to, že se tím ušetří vaše peníze za dopravu. Zápis o změně je také standartně uveden na konci stránky VOP.

Věřím, že i přes Vaše nesmyslné obvinění budete nakonec spokojen s dodáním zboží a kdyby Vám něco opravdu chybělo, napište nám. Reklamace ztráty a poškození řešíme promptně a vždy ke spokojenosti zákazníka. Což je mimochodem naše priorita, jak můžete vidět z více než 7.500 hodnocení od roku 2006.
Zvolánek, majitel
   
dne 08/11/2023 v 19:53
Hodnocení : 10/10

Skvelá služba, už po tretíkrát som veľmi spokojná, určite odporúčam. Ďakujem
   
dne 08/11/2023 v 08:23
Hodnocení : 10/10

vyborne! dakujem
     
Zprávy : 101 120
Stránka : 6
Počet zpráv : 7675