Dodali, proto 1 bod...
Bohužel při kumulaci 12 objednávek došlo u 8 k rozbalení z původního obalu a bohužel u 3 došlo k odcizení části zásilky, navíc 1 přebalená zásilka byla doručena poškozená a části se váleli na dně krabice (ledabyle zabaleno).
Chtěl jsem řešit přátelsky, ale odpověď ze skladu USA byla takováto (bez reakce na poškození i ztrátu):
Dobry den,
vy jste nekde ve vasich objednavkach zadal, aby vase zasilky byly odeslane v puvodnim obalu ???? Ano je to uplne standartni , ze nektere zasilky vybalujeme a vkladame do kartonu, aby jsme usetrili misto a hlavne vase penize, pokud chcete zasilky nevybalovat musite to vzdy uvest do objednavky ,nebo pred pripravou zasilky o to pozadat emailem,diky za pochopeni.
V každém případě v té době bylo ve VOP toto:
"Zásilky jsou odeslány tak jak přišli na sklad v USA."
Zaznamenal jsem tedy pokus o podvod v rámci změny VOP k 9.11.2023 (mám nascreenováno/potají změněno):
"Při kumulované zásilce se zboží vyndá z org. obalu a vloží do větší krabice společně s dalším zbožím aby se ušetřilo místo a náklady na dopravu. Pro odeslání jiným způsobem je nutné se na konkrétních požadavcích předem domluvit ze zprostředkovatelem. Při samostatné zásilce se zboží nevybaluje a posílá v org. balení, ve kterém bylo přijato na sklad zprostředkovatele v USA."
Vše bez omluvy či náhrady škody = nulová odpovědnost.
První zásilka byla v naprostém pořádku a druhou mám vykradenou včetně pokusu o podvod se změnou VOP ?!?!
Status
: Děkujeme za Váš názor i hodnocení.
Za 17 let fungování se nám ještě nestalo, že by nás někdo obvinil, že má vykladený balík. To, co píšete nás velice mrzí, a hlavně vaše reakce na danou situaci. Žádal jste od nás kumulaci více objednávek (zboží) do jednoho balíku, což jsme i udělali. Zboží bylo vyndané z původních obalů a vloženo do větší krabice s tím, že Vám tím ušetříme peníze za přepravu. Na zabalení byl použit náš obalový materiál (bublinky a 3vrstvá kartonová krabice). Přesně toto je princip kumulace a šetření peněz za dopravu, kdy se odesílají balíky v jednom, větším balíku a ne v původních, velkých obalech.
Jak jsme vám psali přes email, nic se Vám neztratilo, nikdo Vám nic nevykradl, protože všechno další zboží Vám cestuje v kontejneru, který byl odeslán 27.října s příchodem v prosinci. Posílali jsme Vám o tom email po odeslání kontejneru a máte to také napsané v detaile Vaší objednávky 1691210923. V našich obchodních podmínkách jsme upravili větu o kumulaci balíků, popsali konkrétní postup kumulovaného balení a to tak, aby pochopili opravdu všichni princip kumulace a hlavně to, že se tím ušetří vaše peníze za dopravu. Zápis o změně je také standartně uveden na konci stránky VOP.
Věřím, že i přes Vaše nesmyslné obvinění budete nakonec spokojen s dodáním zboží a kdyby Vám něco opravdu chybělo, napište nám. Reklamace ztráty a poškození řešíme promptně a vždy ke spokojenosti zákazníka. Což je mimochodem naše priorita, jak můžete vidět z více než 7.500 hodnocení od roku 2006.
Zvolánek, majitel