Musím vás pochválit, po prvním nákupu, kdy zboží bylo poškozeno jsem se rozhodl vaše služby opět využít. Tentokrát s dotazem o pečlivější zabalení zboží. Nejen že přišlo o týden dřív než předešlá objednávka ale bylo zcela v pořádku a jako bonus jste mi odečetli celkem velkou sumu od mé špatně vypočítané, napsané částky. Mohli jste klidně nechat původní částku a já bych vám ji nevědomky poslal ale neudělali jste to. Za to velká pochvala
.
Výtku bych ale přece jenom měl, od absolutního hodnocení mě dělí podstatná věc a to je ko-mu-ni-ka-ce. Opravdu, na email odpovídáte s týdením spožděním nebo vůbec a na telefoní lince
nikdo, ani přes opakované volání, není. Doporučuji rychlý kontakt v podobě icq či skypu
.
Odpověď správce : Na emaily odpovídáme do 1-3 hodin, podle vytížení (denně máme +- 500 emailů)na telefonu v ČR i v USA jsme denně od 8 hod do 20 hod (soboty, neděle, svátky, volna), myslím, že to musí stačit.
V předešlích odkazech si zákazníci pochvalovali rychlost komunikace, opravdu rychlé odpovědi a osobně si myslím, že jsme v tomto směru daleko za konkurencí. Jste první, kterému to nesedí, ale samozřejmě to bereme. Je to Váš názor.