Vždy som bol spokojný s dodávkou tovaru,ale mám výhrady k spájaniu niekolko nákupov v jeden balík.Netušil som že takto spojená zásielka dostane jedno sledovacie číslo.Obchodník pošle iba časť tovaru a tu začíná kolotoč ktorý som prežil.Ja zháňam tovar ktorý chýbá ale podla sledovacieho čísla ho mám ,aj ked len časť.Začíná kolotoč zbytočného obviňovania a pravda sa v tomto prípade aj zle dokazuje.Inak sa aj táto situácia vyriešila ale mohlo to byť bez zbytočných konfliktov.Tolko moja pripomienka.S pozdravom Pavel
Odpověď správce : Je nutno podotknout, že nejde o naši kumulaci zásilek na naší pobočce v USA, ale o spojení více zásilek do jedné prodejcem z HONK-KONGU.
Prodejce spojil více objednávek do jedné zásilky a zaslal všechno pod jedním sledovacím číslem. Zákazník nejdříve nemohl najít zásilku, která již dávno byla na Slovenské celnici, přestože jsme mu to psali několikrát, vždy odepisoval emaily stylem "jestli to nevyřídíte, povedu stížnost výš..." Nakonec zjistil, že v zásilce není všechno, co tam mělo být. Nevíme, kdo má pravdu , jestli prodejce, když tvrdí, že zaslal všechno, nebo zákazník, který tvrdí, že tam půlka chybí. Prodejce má na Ebay bezproblémové hodnocení a ujisťoval nás, že všechno zboží odeslal, ale kvůli spokojnosti zákazníka nám zaslal peníze za "chybějící zboží", které jsme pak zaslali zákazníkovi.