Děkuji celému týmu za nakupování zboží (zdravím nakupovací slečny), přeposílání zásilek (děkuji a zdravím zdatné muže, kteří se vláčí s balíky na poštu), taky děkuji lidem, kteří se starají o převody a výměnu peněz. Vaše služby a práce jsou opravdu na profesionální úrovni.
(Nedá mi to, a musím Vám kupujícím napsat své zkušenosti s celním řízením. Bez problémů mi zatím přišlo osm zásilek a od deváté začaly problémy s celnicí. Zaplatit pár korun cla mi nevadí, ale ta prodleva je neuvěřitelná. Zrovna teď mám "v průběhu celního řízení" dva balíky, jeden od 02.10., druhý od 04.10., to je opravdu nehorázné, navíc ten první ještě ani nebyl uložen v celním skladu, a po dnešním telefonátu mi bylo řečeno, že ho nemůžou najít a že mám zavolat za dva dny, že mi pak řeknou, zda ho našli nebo ne. Myslela jsem, že mě raní mrtvice. Od 01.12. by to snad mělo být lepší, protože hodnota dovezeného zboží se zvýší z nynějších 22 EURO na 150 EURO. Pak už může být na průvodním listu zásilky napsaný její obsah a hlavně cena př. 150 USD a zásilka by měla projít bez problémů.)
Odpověď správce : Děkujeme za odkaz. Je to s celnicí opravdu na mrtvici jak píšete, ale věříme že se to brzy změní. Naši odesílací adresu jsme již změnili poněkolikáté, tak snad již dají pokoj.