Back to the homepageBack to the homepage
USA-Balik.cz, USA-auto.cz, Cz-Balik.cz

Průměrná známka udělená návštěvníky těmto stránkám : 9.6/10
Jméno nebo přezdívka :
E-mail :
WWW adresa
Město :
Země :
Vaše hodnocení :
Vaše zpráva : *

Opiště prosím tento bezpečnostní kód do políčka vpravo : (A pročpak?)


Zprávy : 1 20
Stránka : 1
Počet zpráv : 6814
<< předchozí
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 ... 341
 
dne 04/04/2020 v 05:16
Hodnocení : 6/10

Nedávno se mi stalo to, že moje doklady byly v elektronické podobě promíchané do zásilky jiného zákaznika a DHL bylo nuceno zásilku řešit jináč,než běžný postup s automatickým zpracováním dat.DHL muselo spárovat správný obsah zásilky, správné INVOICE a správné všechny doklady kvůli celnímu řízení,z kterého mě teda nakonec uvolnili sice,ale trvalo to 9 dní,než zásilka dorazila.Z malé chyby v USA se pak tady u nás stane velký problém s celníkama atd..,než vám zásilku přepošlou domů.

: Dobrý den
Ano, výme o této naší chybě záměny a omlouváme se Vám stejně, jak jsme to již udělali přes e-mail. Děkujeme za pochopení
   
dne 29/03/2020 v 07:26
Hodnocení : -/10

Vše v pořádku.
     
dne 26/03/2020 v 20:41
Hodnocení : 9/10

 
dne 26/03/2020 v 18:35
Hodnocení : 10/10

Služby firmy USA balík používáme již několik let, vyznačují se spolehlivostí, více než přijatelnou cenou a dobrou komunikací.Doporučuji
 
dne 26/03/2020 v 16:36
Hodnocení : 8/10

OK
   
dne 24/03/2020 v 11:49
Hodnocení : -/10

Dne 13.3 jsem dal 100% hodnocení. Ale bylo to předčasné .Stalo se to, že moje doklady byly v elektronické podobě promíchané do dalších dvou zásilek jiných zákazniků. Chyba tedy nevznikla na straně DHL, ale naopak DHL bylo nuceno zásilku řešit mimo běžný postup s automatickým zpracováním dat. A bylo nutné spárovat správný obsah zásilky, správné INVOICE a správné všechny doklady. To se nakonec podařilo a dnes už mám zásilku doma. Chyba vznikla na skladě v USA, kde jsou lidé přetíženi, pracují ve stresu , když musí denně vyřídit desítky až stovky zásilek a denně provést stovky transakcí a úkonů. Krátký řetězec chyb má potom fatální následky.Přeji všem pevné nervy a dobré zdraví.
     
dne 20/03/2020 v 08:31
Hodnocení : -/10

Vše v pořádku.
 
dne 19/03/2020 v 11:34
Pro.stavig s.r.o. (Kladno, Czech Republic)
Hodnocení : 10/10

Díky,super jako vždycky !!!
 
dne 19/03/2020 v 04:46
Hodnocení : -/10

Dne 13.3 jsem dal hodnocení100%.Ale beru to zpět. V USA došlo
minimálně u 3 zásilek k prohození faktur a jmen .Moje faktura nebo jméno se objevily u dalších dvou zákazníku.Fotku mého zboží
mně poslal někdo ze Slovenska. Už jsem napsal na celnici DHL nebo panu Zvolánkovi celkem 28 mejlů.Je to velice složité rozplést.Chápu, že lidé
USA-Baliky c. jsou přetíženi , pracují ve stresu a dělají chyby.Denně odbaví desítky , stovky balíků.Dodání mé zásilky je zatím v nedohlednu.

: Dobrý den.
vše řešíme emailem i telefonicky s DHL, k Vaší zásilce byl omylem přiložen jiný INVOICE proto to zdržení na DHL. Vše je v řešení a Váš balíček Vám bude doručen zítra.
Hronek
 
dne 17/03/2020 v 21:43
Hodnocení : 10/10

Perfektní služba! Díky moc!
       
<< předchozí
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 ... 341
Zprávy : 1 20
Stránka : 1
Počet zpráv : 6814