První objednávka, až na čekání na platbu, jejíž zaregistrování bylo nutno telefonicky urgovat, celkem v pohodě, i když nakonec dražba prohrána (překročený mnou stanovený limit, dokonce dvakrát po mé žádosti ochotně navýšen). Druhá objednávka - opět čekání na platbu - i přes doložení potvrzení z banky zareagováno pozdě, takže zboží v akci "kup hned" opět ztraceno. No a třetí objednávka - peníze již přetím v dostatečné výši zaregistrovány na kontě - již vůbec žádná reakce, ani potvrzení objednávky, po 7 hodinách raději mnou stornováno. Požadované zboží "NOOK WIFI" objednáno přímo u výrobce, nakonec to i s dopravou vyšlo o 35$ levněji. Takže z první zkušenosti rozpačitý dojem.
Odpověď správce : Nebudu vám tu psát to, že vaše objednávky byli přijaty do několika málo hodin, že jsme vaše žádosti o navýšení vyřídili do několika minut i ve večerných hodinách a taky ne o tom, že nemusíte TELEFONICKY URGOVAT připsání platby, protože to děláme automaticky 2x denně.
Vyřízení objednávky je u nás velice jednoduché.
Když máte peníze na vašem účtu, nebo jste zaslal VČAS doklad o této platbě, objednávku vyřídíme do několika hodin, často i obratem. Mimochodem tak, jak to děláme denně dalším 80-120 zákazníkům. Když si OBJ uděláte v noci, nebo přes víkend, trvá to o něco déle, protože je na příjme pouze jeden pracovník. Ale vždy je vyřízená max do 3-4 hodin.
Píšete, že jste si zboží pak zakoupil sám a o 35 USD levněji.
Nějak jsem nepochopil, proč jste pak chtěl využít našich služeb, když si nakonec všechno zakoupíte sám, rychleji a ještě levněji. Nějak mi to nesedí, ale budiž.
Příště si to prosím zakupte sám již na začátku. Myslím, že vy nepotřebujete k nákupu v USA nikoho a vystačíte si sám. A budete to mít rychlejší a levnější.
Zvolánek, majitel