Som spokojný s Vašou prácou ale tento komentár by mal byť po prijaťí tovaru z objednávky lebo predčasne sa vyjadrovať k niečomu čo ešte nemáte.Narážam na to že nie všetko objednané príde ale som spokojný aj s vybavením reklamácii ,ked dôjde k tomuto problému najčastejšie sa jedná o chybu predajcu ktorý nepošle tovar.
Odpověď správce : Tak proč ho píšete už teď? Měl jste klidně počkat, až vám zboží dojde domů i my by jsme se rádi dozvěděli jestli přišlo v pořádku, nebo ne. Ano, stane se, že občas zboží zákazníkovi nedojde (jsou různi prodejci a nemůžeme za každého ručiť), ale naše reklamace mají 99,9% úspěšnost a PAYPAL nám naše platby a peníze vrací v plné výši (a pak my vám) a vůbec s tím nemáme problém. Naše služby nekončí přijetím platby od vás - zákazníka, ale v případě nedodání zboží se o všechno postaráme my za vás a celá reklamace je na našich bedrech.